MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 گوگل: 200 میلیون دستگاه آندروید فعال در سراسر جهان

سیستم عامل آندروید گوگل، تقریبا در همه جا از گوشی‌های هوشمند گرفته تا بسیاری از تبلت‌ها قابل مشاهده است.
 
 
گوگل طی یک رویداد خبری (برای توضیح خدمات موسیقی گوگل است) اعلام کرد که تعدادی از دستگاه‌های با سیستم عامل آندروید که در چند ماه گذشته جهش قابل توجهی در بازار داشته‌اند را معرفی خواهدکرد.
 
این در حالی است که گوگل در ماه می، اعلام کرد که فقط 100 میلیون دستگاه آندروید فعال در سراسر جهان وجود دارد و حالا رسما به دو برابرشدن تعداد این دستگاه‌ها اشاره و گفته‌است که  این عدد به بیش از 200 میلیون دستگاه آندروید رسیده است.
 
این اعداد می‌تواند مقایسه خوبی با دستگاه‌های "  iOS " اپل باشد. اپل در ماه اکتبر اعلام کرد که توانسته در مجموع بیش از 250 میلیون محصول  iOS  از زمان تولید  اولین آی‌فون در سال 2007 به فروش برساند.
 
در حال حاضر از دید کارشناسان iOS " " و آندروید دو نیروی مهم و غالب در صنعت گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند. این بدان معنی است که توسعه‌دهندگان نرم افزار باید توجه بیشتری به مخاطبان زیاد این دو سیستم عامل برای خلق آثار خود بدهند.
 
از آنجا که فعالیت‌های آندروید فقط در شش ماه دو برابر شده است، جای شگفتی است که این تعداد در شش ماه آینده به چه میزان خواهد رسید. به خصوص که سامسونگ از انتشار اولین گوشی‌هوشمند آندروید 4.0 " Galaxy Nexus " خبر داده است. این در حالی است که اپل هنوز تصمیم به نگه‌داشتن  iPhone 4S  در انبار دارد.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 470
بازدید کل : 333552
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1